7 Temmuz 2009 Salı

Kırmızı

Herkes onu futbola başladığı Liverpool forması ile tanıdı. Parladı, efsane oldu. Lafta değil gerçekten taraftarın gönlünde taht kurmuştu. 2004 yazında ise parayı ve daha fazla şöhreti tercih ederek Madrid yolunu tuttu. Taraftarları çok üzdü ve belki de taraftarların ahı tuttu. Madrid'de geçirdiği şanssız sezonun ardından sürpriz bir şekilde 25M€ karşılığında Newcastle yolunu tuttu. Real Madrid'de iken ben de herkes gibi sıradan bir Premier Lig takımında iyi iş yapacağını düşünüyordum. Ama Newcastle yılları öyle olmadı. Sakatlık peşini bir türlü bırakmadı. Belki de dünya üzerindeki en narin futbolculardan biriydi.

Son olarak Newcastle küme düşünce onun da gideceği aynı diğer birçok takım arkadaşı gibi ortadaydı. Ama nereye gidecekti? Olympiakos dediler, Hull, Stoke bile teklif yapmış dediler. Guardian'ın o meşhur albümlerine bile alet olmuştu. (Link)

Sürpriz oldu Alex Ferguson'ın onu alması. Tabi yedek kalmayı sorun etmeyecek bir oyuncu almayı düşünüyordu. Owen da tam istediği tanıma uyar. Kop tribünü ise bu transfere Owen'ın Real Madrid'e gittiği zamankinden çok daha fazla kızacak. Owen doğma büyüme Liverpool taraftarı ve Liverpoolluların en çok nefret ettikleri takım Manchester United. Kendisi bu teklifi kabul ederken neler hissetmiş bilmiyorum ama Anfield'a çıktığında neler hissedeceğini az çok kestirebiliyorum.

Kendisine sağlıklı futbol diliyorum daha fazlasını değil.

3 yorum:

Volvox dedi ki...

Manu'da iyi işler yapacak diye tahmin ediyorum.

aea dedi ki...

Benim de korkum o maalesef

Volvox dedi ki...

:)Sadece lige renk gelir.