7 Mart 2009 Cumartesi

Amanın! (71-65)


Bugün rahatsızlığım dolayısıyla maça iştirak edemedim. Bu süreyi uyumakla geçirdim. Ama öğrendiğim kadarıyla maç çok çok iyi geçmiş.

İstatistiklere bakarak yorum yapmak istiyorum. Öncelikle Ekene'nin sakatlığının bizi etkileyeceğini tahmin ediyordum ama Alex üzerine düşenin biraz fazlasını yapınca Ekene'ye gerek kalmamış. Ufuk ve Monty hücum olarak yine yeterince başarılı olmuşlar. Tamam onu bunu kenara bırakalım ilk defa bir maça geriden başlamışız. Bu gerçekten büyük bir olay. Çünkü iç sahada Efes'ten tutun da GSCC'ye, Mersin BB, Daçka derken tüm takımlarla oynadığımız maçlarda ilk iki çeyreği üstün oynayıp önde kapatıyorduk. Maç böyle geriden gelince taraftarlar da paniğe kapılmışlar ancak Konya'nın Trabzon'u Trabzon'da yenmesi taraftarları coşturmuş. Sonrasında zaten bizim hücum ve savunmadaki başarılarımız galibiyeti getirmiş. Önemli olan sonuç olduğu için diğer şeylere pek laf etmek istemiyorum.

Bu sonuç bize iç sahadaki maçlar adına play-off için ümit verdi. Çünkü iç sahada FBÜ ve TT ile maçlarımız var ve bunlardan en az birini kazanmamız gerekiyor. Eğer olmazsa deplasmanda kazanmamız gerekecek. Ama takımın deplasmanda nasıl bir psikoloji ile oynadığını söylemek istemiyorum. Belki de dış saha psikolojisi en kötü takımız. Bu yüzden iç sahada gaza gelip dış sahada 2-3 maç kazanmamız gerekiyor. Bunu da yapmak için istikrar şart.

Teşekkürler Selçuk, teşekkürler Muhittin ;)

Hiç yorum yok: