22 Mart 2009 Pazar

Liverpool harikalar diyarında...


Bugünkü maçı kazanacağımızdan emindim fakat bu denli galibiyet beklemiyordum. Gerrard "Allah yarattı" dememiş 3 tane sallamış. Maçla ilgili tek üzüntüm Torres'in eli boş maçı tamamlaması. Maçta 5 tane gol olur da bu adama bir tane bile mi düşmez? Nasip değilmiş diyelim bari bize gol atmasın.

Son 3 maçta 13 gol atarak belki de son yılların en büyük performansını gösterdi bu takım. E aslında biz de bunu beklemiyor muyduk sene başından beri? Kadro belki Manu'dan Chelsea'den Arsenal'den sınırlı ama Gerrard ve Torres gibi alanlarında dünyanın bir numaralı iki ismi olunca takım bambaşka. Özellikle Gerrard tam bir kaptan. Açıkçası Türkiye milli takımında böyle bir kaptanın olmasını çok isterdim.



Gelelim sadede. Taraftarların bir kısmı ile yıldızı hiç barışmayan Rafael Benitez, hafta içi sözleşmesini 5 yıl yani 2014'e kadar uzatmıştı. İlk duyduğumda ben de perişan oldum. Bayağı küfür salladım. Ama dedim ki biraz sabır gerek. Sözleşmenin asıl yankısı hafta sonu belli olacak. Rafa, Real Madrid ve Manu tarihi galibiyetlerinde gerçekten önemli rol üstlenmişti. Takımın pas trafiğini ve bunun gibi birçok teknik konuyu çok çok iyi bir şekilde hayata geçirmişti. Ama hala benim gözümde aynı Benitez'di. Eğer bugünkü maçta mağlup olsaydık işte o zaman çok kızacaktım. Stoke, Hull, M'Boro gibi düşük düzeyli takımlara kaybettiği puanların acısını biz çekmek zorunda kaldık. Şu an birkaç puan farkla lider olabilirdik. Eminim bunu o da düşünmüştür ama malum 'rotasyon' bahanesiyle yolda bırakılan puanlar çizmeyi aştı. Bu saatten sonra yönetimin olmaz ama taraftarın en ufak puan kaybına tahammülü yok. Manu'nun bu denli düşüşte olduğu zamanları bulmuşken şampiyonluk yarışında bir an önce öne geçmeli. Zira yıllardır EPL umudu sıfıra yakın olan taraftar bu sezon hiç olmadığı kadar umutlu.

Hiç yorum yok: