21 Mart 2009 Cumartesi

Bir günde 2 piyango birden


Aslında EPL ile alakalı yazımı yarınki Baston Villa maçından sonra yazmayı düşünüyordum. Ama bugünkü iki sonuç beni bayağı tahrik etti. Yazmazsam çatlardım o derece.


Öncelikle Fulham-Manchester United maçı ile başlayalım. Dakika 17'de Scholes'un elle müdahalesi kırmızı kart+penaltı getirdi. Penaltıyı Murphy gole çevirdi. Maçı izlemediğim için maçın içeriği ile ilgili yorum yapmaktan kaçınıyorum. Maç yazısını Noat SamisA yazarsa hep beraber okuruz. Sonra ilk yarı 1-0 bitince beni bir heyecan kapladı açıkçası. Çünkü Manu'yu yenik görmek öyle her zaman olacak bir şey değildi. Sonra "Piglet" Rooney 81'de sarı, 88'de ikinci sarıdan kırmızı kart görmüş. Tabi ondan 1 dakika önce (82'de oyuna giren) Zera durumu 2-0'a getirmiş. Fulham kendi sahasında galip gelmiş.


Liverpool açısından önemli bir sonuç. Geçen hafta da bahsettiğimiz gibi şampiyonluk umutlarımız pek yoktu. Ama bu altın tepside gelen ikram kolay reddedilmemeli. İşin bir diğer tarafı da Rooney ve Scholes'un milli maçlar haftasından sonra oynanacak Baston Villa maçında cezalı olmaları. Martin O'Neill'ın bu iki oyuncunun eksikliğinde Manu'ya bir sürpriz hazırlamasını umuyorum.


Gelelim diğer maça. Londra derbisinde Tottenham, Chelsea'yi White Hart Lane'de ağırladı. Ev sahibi ekip Modric'in golü ile 1-0 galip geldi. Chelsea 2.lik yolunda bir yara daha aldı denilebilir. Hiddink'in bal damlayan skorlarının da bir sonu olacaktı mutlaka. Bu maça kısmetmiş.


Son bir not da blog takipçilerine gelsin. Rafael Benitez ile Liverpool yönetiminin sözleşme uzatması konusunu yarınki maçtan sonra yazmayı düşünüyorum. Yoksa önemsemediğim için değil yani.

Hiç yorum yok: