26 Nisan 2009 Pazar

Aliağa için hızlı hücum şansı...


Tatil sebebiyle bir süredir piyasada yoktum. Olanların takibi biraz zor da olsa bir şekilde becerdim. Liverpool'un haklı galibiyeti, Manu'nun geri dönüşü, Orlando'nun geriye düşmesi gibi olaylara sadece seyirci kaldım. Ancak asıl beklediğim maç bugündü. Aliağa Petkim-Mutlu Akü Selçuk Üniversitesi... Selçuk kazansa matematiksel olarak kalmayı garantiliyordu. (Ben hala ligde kalacağına inanıyorum)

İlginçtir, Aliağa bundan 15 hafta önce lig 5.si olarak geldiği Konya'dan mağlubiyetle ayrılmış ve 15 maçın -Casa Ted maçı hariç- tümünde yenilmişti. Bu kadar maddi ve manevi desteğe rağmen yerlerde sürünmesi birçok çevreden tepki almıştı. Hatta ligden düşme adaylarının başında geliyorlardı. Bu maçla beraber ligde kalma ümitlerini artırdılar. Fikstür olarak Kepez ve Selçuk'tan daha iyi değiller. Ama kalma ihtimalleri mevcut.

Bu kadar Aliağa muhabbeti yeter şimdi Selçuk hakkında konuşalım. Malunuz geçen hafta tarihi yenilgiye şahit olmuştuk. İç sahada ilk defa ilk yarıyı geride kapatmamız da zaten tarihi farkın sinyallerini veriyordu. Bu hafta Ekene takıma geri döndü ancak takımda hala oturmamış şeyler olduğunu gördük. Leroy geçen üç haftada herkesi büyülerken bu hafta 8 sayıda kaldı. Sayı bir yana ribaundlarda da etkisiz kaldı. Takımın ikinci yıldızı Alex Dunn ise 10-7'lik bir performansla bizleri bir kez daha hayal kırıklığına uğrattı.

Şimdi kalan iki maçtan (TT ve Daçka) birini kazanırsak ligde kesin kalıyoruz. Bu haftaki TT maçına da katılacağız. Selçuk'umuz bizi iki defa sevindirsin artık.

Hiç yorum yok: