10 Nisan 2009 Cuma

Carra: EPL öncelikli

Takımın 2. kaptanı Jamie Carragher, Chelsea ve Blackburn maçları ile alakalı Guardian'a konuşmuş.

Konuşma metni az çok şu şekilde: "Chelsea maçında olanlarla alakalı konuşmaya gerek yok. Liverpool için EPL her zaman öncelikli olmuştur." Buraya kadar normal ancak sonra birazcık abartmış gibi. "A takımda 13 yıldır forma giyiyorum. Önümüzdeki Blackburn maçı kariyerimdeki en büyük maçlardan olacak. Eğer kazanırsak 6 hafta aradan sonra ligin zirvesine oturacağız. Sene başında bunu herhangi biri söylese şaşkınlıkla beraber çok mutlu olurdum" demiş.

Son iki cümlede bir sorun var gibi. Öncelikli olarak takımın zirveye oturması için Man Utd'nin puan kaybını beklemesi gerek. Son cümle ise biraz benim yorumumla beraber iyice karıştı. Normal metinde "şaşkınlık" kısmı yok. Ama bana göre orayı çıkarınca cümle çok saçma oluyor. Belki de Carra'nın kafası yerinde değildir. Bilemiyorum...

Hiç yorum yok: